Niedawno w Nowym Jorku odby艂o si臋 wci膮gaj膮ce przedstawienie teatralne Warner Bros. Discovery Global Consumer Products (WBDGCP), Brand Experience & Partnerships DC i Relevance International z okazji 35. rocznicy powstania serii Batman. W tym celu odtworzono w rzeczywisto艣ci siedmiopi臋trowy dom playboya-milionera Bruce鈥檃 Wayne鈥檃, postaci, kt贸ra wed艂ug znanej opowie艣ci ukrywa艂a si臋 za mask膮 superbohatera Batmana.
Kilkudziesi臋ciu szcz臋艣liwc贸w otrzyma艂o ekskluzywne zaproszenia do krainy czar贸w na Manhattanie, gdzie zanurzyli si臋 w 艣wiecie bohatera, w otoczeniu najbardziej wyrafinowanych i technologicznych rzeczy na 艣wiecie, jakie mo偶na by艂o kupi膰. Zaprezentowane produkty, kt贸rych ceny waha艂y si臋 od kilkudziesi臋ciu tysi臋cy do milion贸w dolar贸w, odzwierciedla艂y najwy偶sz膮 jako艣膰 w ka偶dej kategorii produktowej.
W艣r贸d 40 ekskluzywnych marek z ca艂ego 艣wiata znajduj膮cych si臋 na terenie posiad艂o艣ci bohatera prezentowane s膮 unikalne obiekty artystyczne ukrai艅skiego studia projektowego MAKHNO. W艣r贸d nich: fotele VUSHKA i SYAIVO, lustro TYMCHASOVE z kolekcji ZEMLYA, a tak偶e mistyczna posta膰 folklorystyczna, dobry duch, kt贸ry pomaga ludziom DIDO MYKHAS.聽
Na tym jednak wsp贸艂praca si臋 nie zako艅czy艂a, gdy偶 firmy zaprezentowa艂y ju偶 wsp贸lne produkty, w艣r贸d kt贸rych znalaz艂y si臋 brutalne ceramiczne krzes艂a, kultowe designerskie lampy KHMARA i wykwintne rze藕by artystyczne DIDO.
Te, podobnie jak cztery tuziny innych ulubionych marek Bruce鈥檃 Wayne鈥檃, mo偶na ju偶 polubi膰 i kupi膰 na stronie inicjatywy: https://brucewaynex.com