Niedawno w Nowym Jorku odbyło się wciągające przedstawienie teatralne Warner Bros. Discovery Global Consumer Products (WBDGCP), Brand Experience & Partnerships DC i Relevance International z okazji 35. rocznicy powstania serii Batman. W tym celu odtworzono w rzeczywistości siedmiopiętrowy dom playboya-milionera Bruce’a Wayne’a, postaci, która według znanej opowieści ukrywała się za maską superbohatera Batmana.
Kilkudziesięciu szczęśliwców otrzymało ekskluzywne zaproszenia do krainy czarów na Manhattanie, gdzie zanurzyli się w świecie bohatera, w otoczeniu najbardziej wyrafinowanych i technologicznych rzeczy na świecie, jakie można było kupić. Zaprezentowane produkty, których ceny wahały się od kilkudziesięciu tysięcy do milionów dolarów, odzwierciedlały najwyższą jakość w każdej kategorii produktowej.
Wśród 40 ekskluzywnych marek z całego świata znajdujących się na terenie posiadłości bohatera prezentowane są unikalne obiekty artystyczne ukraińskiego studia projektowego MAKHNO. Wśród nich: fotele VUSHKA i SYAIVO, lustro TYMCHASOVE z kolekcji ZEMLYA, a także mistyczna postać folklorystyczna, dobry duch, który pomaga ludziom DIDO MYKHAS.
Na tym jednak współpraca się nie zakończyła, gdyż firmy zaprezentowały już wspólne produkty, wśród których znalazły się brutalne ceramiczne krzesła, kultowe designerskie lampy KHMARA i wykwintne rzeźby artystyczne DIDO.
Te, podobnie jak cztery tuziny innych ulubionych marek Bruce’a Wayne’a, można już polubić i kupić na stronie inicjatywy: https://brucewaynex.com